Цей вміст захищений. Будь ласка, увійдіть у свій профіль та зареєструйтесь на курс для перегляду цього вмісту!

2 Comments

  1. Перепрошую, я пропустила початок семінару, у зв’язку з цим питання: описи справ ТИМЧАСОВОГО зберігання ми повинні робити так само, як постійного та тривалого? Чи лише коли нотаріус припиняє свою діяльність? І хто саме повинен надати державній конторі протокол погодження описів – держархів чи управління юстиції? В Одеській області такої практики немає

    1. В Києві така практика: приватні нотаріуси складають описи тимчасового зберігання, по аналогії з описами тривалого! Щороку. І подають їх разом з іншими описами на погодження. Протоколу погодження описів не існує. Завідувач описи погоджує на самих описах, ЕК схвалює своїм протоколом. Описи подаються до нотаріального архіву, архів готує протокол, подає на експертну комісію і після отримання протоколу, архів віддає його нотаріусу (державним або приватним)

Залишити коментар